Srp53 benim de hep geçerdi ama bu sefer geçmedi idrarda yanma olmasından anlıyorum geçmediğini bir de bol su tüketip iç camasirini sık sık değiştiriyorum. Dışarıya pek çıkmıyorum çıksam da tuvalet çok nadir kullanıyorum 🤦🏻♀️ ama enfeksiyon için bir kapsül varmış onu soracağım doktora kullanınca enfeksiyon olmuyormuş diye okudum burada bir postta bakalım eğer olur derse alır kullanirim ya