Hilalvc her gebelik farklıdır ilkinde çıkmadı diye ikincide de çıkmayacak anlamına gelmiyor burada çok var o şekilde olan. Benim kuzenim de 3. hamileliğinde çıktı şekeri insülin kullanıyordu. İlk hamileliğimde yaptırdım bunda da kesinlikle yaptıracağım zamanı geldiğinde