Kızlar doğumdan sonra nasıl korunabilirim en az 4-5 sene düşünmüyorum eşime kalsa ikincide hemen olsun diyor ama daha 19 yaşındayım bünyem kaldırmqz gençliğimin baharında 1 çocuk yeter diye düşünüyorum sorum şu emzirirken doğum kontrol hapı kullanabilir miyim ben sprial taktırmayı düşünüyordum ama eşim sıcak bakmıyor hormonlarımı bozmadan ne kullanabilirim gebelikten korunmak için?