Merhaba.. Öncelikle geçmiş olsun.. Bende 9. haftadayken hemotom var demişti.. Bebeğin altında olduğunu söylemiş ve bunun olabileceğimini, vereceği tedavi ile ya vajinal atılacağını yada rahim içinde kendiliğinde absorbe olacağını söylemişti.. Progestron iğne şeklini 1 er hafta ara ile 2 doz yaptırdıktan sonra kontrole gittiğimde gerilemiş dedi.. Sonraki süreçlerde bir sıkıntı çıkmadı.. Stres yapmayın.. İnşâALLAH bir sıkıtıntı olmadan bebeğinizi kucağınıza sağlıkla alırsınız🌸..