Son adet oldugum günün ilk günü 3.8.2017‘ydi.
Ama esim 8.ci ayin 28.inde geldi, kendisi yurtdisinda calisiyor. Hic adet olmadim ondan sonra, 9.ayin 8inde test yaptigimda negatif gibiydi. 9.ayin 13ünde test yaptigimde pozitif cikti. Kacinci haftasinda oldugumu nerden bilebilirim? Kanimda 14ünde cikmisti. Doktor gebeligin baslangici demisti, suan hamileyim karnimda cikti. Nasil hesaplayabilirim bilmiyorum.