Yenianne6161 Merhabalar annelerim 28. Hafta bitmek üzere, sanki son dönemlerde hareketleri biraz yavaşladı gibi geliyor tabi ki yine hissediyorum ama 20. Haftaların başlarında ki gibi değil. Doktor yeri daralıyor dedi sizde de öyle mi ??
KurabiyeninAnnesi123 Yenianne6161 29 da minik minik hissediyordm 2 gün sürdü bu durum sert haraketleri yoktu 30 da coşmaya başladi tekrar smdi 33 haftaligz kaburgalarmi kiricak ayaklariyla agzimdan cikaricam cocugu🥺