Medine55 bende aynı 12 haftalığım kaplama dişim çok ağrıyordu doktoruma sordum dişçiye gidebilirsin dedi dişçide iltihap toplamaya başlamış dedi iltihap dağıtıcı antibiyotik verdi hamilelik kullanılabilen doktoruma sordum kullana bilirmiyim diye kullana bilirsin dedi biraz rahatladım