Rumeysaeliz Metpel ben Hacettepe de doğum yaptım perinatoloji bölümü takipliydim doktorum murat bey vardı ama 2 yil oldu doğum yapalı
Ebrugunesss Metpel hacettepe de doğum yaptım 2020 ocak ayında pandemi henüz çıkmamıştı ve çok memnun kalmıştım hiçbir konuda sıkıntı yaşamadım ama benden sonra bi kaç arkadaşım gitti yarı devlet yarı özel falan demişlerdi ikinci içinde oraya gitmeyi düşünüyorum önce bi bakıcam
Elif__oztrk Metpel prof.dr İbrahim esinlere takipliyim ilk gebeliğimde ölü doğum yaptım yine ona takipliydim, şimdikini Allahın izniyle bizzat kendisi gerçekleştirecek. Ben kliniğine gidiyorum doğuma da hastaneye gideceğim
Ebrugunesss Rumeysaeliz bende hacettepe de doğum yaptım 2020 de benim doktorum murattı aynı doktor mu bilemedim 🙂 ama doğuma o girmedi başka doktor vardı
Rumeysaeliz Ebrugunesss bende 2022 de doğum yaptım evet doguma başka doktor girmişti soy ismini hatirliyor musunuz doktorun
Ebrugunesss Metpel prof ne alaka onu anlamadım prof gelip normal gebelik muayenesi yapmıyordur heralde normal kadın doğuma gebe polikliniği varsa ona alın
Ebrugunesss Metpel hayır doçentti ama şöyle bişey var zaten genelde asistanları oluyo prof bulsanız dahi kendisi degil asistanı olur yerinde
Rumeysaeliz Ebrugunesss hayır hiç bir şekilde ücret ödemedim hastanede bir doktor akrabamız aracılığıyla gitmiştik
Ebrugunesss Rumeysaeliz aracı olduğu için mi acaba çünkü bana artık herşey de para alınıyor demişlerdi
Metpel Ebrugunesss prof olmuş çünkü Murat hoca ve özel oluyor prof olunca o sizinle ilgeniyor asistanı değil ücret ödüyorsunuz her gittiğinizde
bbsskk Metpel merhaba siz hangi hastanede takiplisiniz? hacettepe ise bilgi verir misiniz yada farklı bi özelse? fiyatı nedir