Tazeanne123456 Dfnsyn benim bugün 26. Haftalık oldu tam yani 6,5 aylık 😄 27 bittiği de artık 7. Aya girdim dicem inşallah
Esra5151 Orkay ben yaptirmayacam digerlerinde yaptırmıstim şükür sıkıntı çıkmadı bunda yaptırmak istemiyorum imza attırdı doktor