Pinarkorkmazer Gebelik şekeri olup vajinal doğum yapan var mı genelde sezeryan yapıyorlar ben ilk doğumumu vajinal yaptım bu bebeğimi de öyle doğurmak istiyorum şekerim iyi gidiyor insülin kullandığım için. Vajinal doğum yapan varsa anlatabilir mi?
Reyhan_mrc25 Pinarkorkmazer canım normalde benimde doğum normaldi sekerim çıktı hastanede bile yattım şuan 38 deyim hep normal diyolardi 39 da doguracaksin diye ama bebek şuan makat gelisli dediler dönmezse sezeryan olacaksın dediler eğer şeker bebegi etkilemezse normal oluyo benimkini etkilememis haftasıyla uyumlu kilosu vs dedi doktor en çok ona göre palanlama yapiyolar
Pinarkorkmazer tatlibebegim_ nasıl yaptınız normalde 37 38. Haftada sezeryanla alalım diyor doktorlar kaçıncı haftaydı doğumunuz
tatlibebegim_ Pinarkorkmazer 38+5de yaptım, aslında 39da kendi isteğimle sezaryen olacaktım ama bebeğim normal doğumla gelmek istedi
tsr45 Ben 26yıllık tip1 diyabetliyim yani şeker hastasıyım. Doktorum bebeğimin omuz ve karın genişliğine göre normal doğum yapabileceğimi söyledi 🙏🏻 sizler içinde aynısı geçerlidir. Önemli olan sağlıklı ve gerektiği kadar beslenmeniz🙏🏻
Pinarkorkmazer tsr45 Reyhan_mrc25 ilk bebeğimde şekerimi biraz kontrol edebiliyordum ve bebeğim doğum pozisyonundaydı ona rağmen doktorum tehlikeye atmayalım diyordu sezeryan olsun diyordu fakat bebeğim anne karnında vefat ettiği için normal doğurdum bebeğim de 2700 gram doğdu zaten