30+6 haftalık hamileyim sürekli yuksri doğru tekme atan bebeğim 2 gündür rahim ve idrar yoluna vuruyor hissediyorum ama gerçekten canim çok acıyor sezaryenliyim birde aşağıya aşırı sık vuruyor İnternet te de bu ağrılar enfeksiyon belirtisi diyor, hareketlerinin de bugün biraz azaldığını hissediyorum, ilk gebeliğim böyle değildi sorunsuzdu bunda hep ilkleri yaşıyorum diyebilirim erken doğum olabilir mi? randevum 11 kasımda ama acile gitmeli miyim? Son 2 gündür rahim agrisi çekiyorum ve idrar yoluna çok vuruyor agrisi dayanılmaz ne yapmalıyım?