Sağ elimde kaşıntı ve kuruluk var çok azda kızarıklık var 33+4 günlük hamileyim bu gebelik kolestazı olabilir mi eşimin işinden dolayı perşembe doktora gideceğim düşük riskim olduğu için kendimde gidemiyorum tek bunu yaşayan varsa yada bilen biri yardımcı olabilir mi