2418 keşkeee 🙏🏻 öyle çok isterim ki böyle bir süprizle karşılaşmak ama nedense kalbimden hiç geçmiyor adet olacak gibi hissediyorum. Umarım sende beklediğin haberi alırsın bak bir kez olmuş bir daha olur inşallahhh 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 benimde bir kimyasalım oldu hemde adetim 10 geçince kan vermiştim o an yoğun çalışıyordum farketmemiştim betam 111 çıkmıştı 2 gün sonra kanamam oldu alttan muayene etmişlerdi ondan sonra kanamam başladı. O yüzden bir daha asla alttan muayene olmam gebelik varken