Kızlar 23 haftalık olduk hala hicbirsey hissetmiyorum zaten bu zamana kadar en ufak hamilelik belirtisi bulantı vs yasamadım. Bebek hareketi de hissetmiyorum. 2 doktora göründüm doktorlar bebek çok güzel hareket ediyor dedi. Huzursuz bağırsak sendromum var acaba bağırsak hareketimle bebek hareketini karıştırıyor olabilir miyim. Hiç hamile gibi hissetmiyorum kendimi