Hgmom1 Selamlar canım 🌸 biz de 4 yıl boyunca bebek sahibi olamadık ama tüm değerlerimiz normaldi sorun yoktu. Tüp bebek aşılama vb. Denemek istemedik oluruna bıraktık ama umudumuz tükeniyordu. Son 6 ayda uykumuzu ve beslenmemizi düzene soktuk, ikimiz de biraz kilo verdik. Yürüyüşlere çıktık, kafamızı boşaltmak için bir iki gün de olsa tatile kaçtık. Sonra düzenli ovulasyon testi kullandım ve ‘olmuyor, yine olmayacak’ düşüncesinden uzaklaştım. Sonunda hiç beklemediğim bir anda gebe olduğumu öğrendim… rabbim size de nasip etsin 🙏🏻 Kafanı rahatlat, hayatını bir düzene koy. Faydalı şeylere odaklan ve kesinlikle stresten kaç 😘