Meli59 teşekkür ederım serklajlıyım ve ılk bebegım enfeksıyondan erken doğduğu için doktor önlem amaçlı verıyor, ilk bebegımde neyın enfeksıyonu olduğunu bulamadı hıc bır doktor. o yüzden serklajda rıskım artmasın dıye önlem amaçlı verdı çok dıkkat ediyorum günlük duş alıyorum üç çamaşırlarımı ütülüyorum kımyasal degdırmıyorum bılemedım artık