Bugün 37+6 yız. Bebeğim son günlerde çok hareketli özellikle geceleri. Siz de durumlar nasıl 2.gebeliğim fakat ilkinin üzerinden 5 sene geçti nasıl oluyordu doğuma yakın hatırlamıyorum. Benim gibi hareketlerini son haftalarda daha çok hissedenler var mı ?