Zeynepnc Kızlar aslında ben normal doğum istiyordum ama doktorum bebişin kafası çok büyük çok zorlanırsın diyor 37+2 Şuan muhtemelen 38+3 ten sonra alırım dedi yani sezaryen dedi size de böyle bişey dendi mi
Zeyn_a Zeynepnc bana da ilk çocuğumda doktor öle dedi kafası büyük normal doğum zor dediler 41.haftaya kadar bekledik ben normal doğum yine de çok istedim ama malesef olmadı kalp atışları yavaşladigi için zorunlu sezaryen oldum gerçekten de doğduğunda kafası büyüktü hatta annem ilk gördüğünde allahtan normal doğurmadın yoksa baya alttan dikislerin olurdu demişti
Hulya_91 Benimki içinde kafası büyük diyor,ama ben sordum doğum zor olur mu diye,bebeklerin kafası çok yumuşak olduğu için hiç bir zorluk olmaz dedi doktorum