Buseeeee66 İğneyi vurulalı 2 gün oldu ama hiç ağrı sızı vs bişey yapmadı bende normal mi acaba bazıları yazmış etki gösteriyor falan diyeee .. Birde yumurta çatladığında akıntı yoğunlaşıyormuş herkeste aynı mı acaba 36 saat oldu hiç öhle belirtilerim yok
Papatyam02 Buseeeee66 selam cnm bendede de ılk ¾ gun bısey hıssetmedım bugun 12. Gunum arada kasık agrım oluo o kadar demekkı herkeste aynı seyler olmuyor
mom_baby25 Liimon yani şimdi ne demek oluyor bu 2 testte böyle net çizgi çıkıp sonra öbür testte bir şey çıkmayınca
Liimon mom_baby25 söyledim ya iğnenin etkisi geçecek hamilelik oluştuysa sonra 12. Gün gibi tekrar ikinci çizgi koyulaşacak