Cihangir_ E123456 Dr gıt canm işlem yapıyorlar boşa çekme agrı sızı 36 haftalıgım haftaya doğumum var dısım agrıyordu antibiyotik verdı çok iyi geldı
Naazli E123456 tek çare antibiyotik. Başka birşey geçirmez sadece anlık etki eder. Geçmiş olsun canım 🌼
Rabia_gngr E123456 E123456 iyi geceler. Kadın dogum doktorunuzdan kagıt alırsanız dıs hekımınız sızı muayene edebılır. Kotu durumdayda cekım y da kanal tedavısı ılk seans ya da dolgu yapılabılır.
Feyzanurguc E123456 sıkma nar suyunun iyi geldiğinş duymuştum ama denemedim hamileler için doktorunuza sorabilirsiniz
bebegimmm16 Benimde diş etlerim berbat durumda. Majezik gargara ve tuzlu su ile gargara yapıyorum 🫥geçmek bilmiyor kanama ve şişlik
Gulsahkaya36381 Disim agrirken yaziyorum su an sizlere parol icebilirsiniz biliyorum faydasi cok olmuyor ama yinede deneyin. Karanfil yagi tuzlu su ile gargara da etki edebilir deneyin allah yardimciniz olsun cok zor