Anneler merhabaaa, hiç bez stoğu vs yapma gereği duymadım çevremden herkes 1-2 markadan alırız deneyip anlarız diye bekliyordum artık 31+2 olduk 🥹
Ama araştırıyorum araştırıyorum baktıkça kafam karışıyor, sizlerin tercihi ne oldu acaba yada kullanan anneler siz hangilerinden memnun kaldınız?