alyawong00 Hanımlar öğlen 12 den beri karnımın alt tarafında kasıklarımda hafif ama geçmeyen bi ağrım var biraz endişeliyim sizde olan oldu mu hastaneye gitmeli miyim sizce :((( 26 haftalık hamileyim
Nhrr alyawong00 benim oldu gece sabah kadar geçmedi rahatsız edici bir ağrı sabah gittim idrar yolu enfeksiyonu varmış ilaç verdi rahatladım.
alyawong00 Nhrr evet bende de var enfeksiyon bnde ilaç kullandım ama bi etki etmedi heralde doktor buda etki etmezse antibiyotiğe başlıcaz dedi acaba enfeksiyondan dolayı mı oluyor
Nhrr alyawong00 belki de gitmekte fayda var. Hafta sonu gidemeyecek durumdaysaniz bugün en az 3.5 litre su için iyi geliyor pazartesi erkenden giderseniz. Ama imkanınız varsa gitseniz iyi olur.
Orkay Bende de aynısı olmuştu, enfeksiyon oluşmuş gece yatmadan içilen tozdan verdi 2 güne rahatladım