Hanımlar ben gebelik testi yapmıştım pozitif çıktigindan kadın doğuma gittim. 4+3 günlükken ultrasonda ki gibi keseyi gördük. 10 gün sonra gelin dedi. Tabii randevu felan derken 6+2yi buldu gitmemiz 2 gün sonra gideceğiz kafama takıldı da kalp atışını duyabilir miyim peki sizce ? 