Peraveben Merhaba arkadaşlar, 35+2deyim fakat daha doktorum hiç nstye sokmadı bunun için bi neden mi olmalı rüyamda nstde sancım çıkıyordu ama ben hissetmiyordum böyle durumlarda ne olur?
EmirEdiz Yani 34 den sonra nst ye giriliyor diye biliyorum hatta yeni girdim en son ki kontrolün ne zamandı
EmirEdiz Bi sonraki kontrolünde sokar bence nstye doktordan doktorada fark ediyo kimisi erken sokuyo kimisi geç benm kasılmalarım var diye nst mi görmek istedi
Nurbn Bizde 33+2 de başladık nst ye, bazı doktorlar 32 bazıları 34. haftada başlıyorlar genelde… bi daha ne zaman çağırdı sizi kontrol için ?
Elfakcy Sağlıklı bir gebelik varsa 37 den başlıyorlar. Bende 37 haftalıkken girmiştim neden geç diye sorduğumda sağlıklı ilerliyor demişti zaten 37 den itibaren her hafta giriyorsunuz