Bilgemaitri88-
Cerensiz merhaba şuan 24 haftalık olduk şükür
kesem 6+2 de böyleydi doktor 10 gün sonra çağırmıştı progestan başladı o zaman bende 10 günlük dönemde dikkat ettim ağır işler temizlik vs yapmadım uzandım genelde burada o şekilde okudum hep ne kadar faydası oldu bilmiyorum bu dinlenme sürecinin ama bu şekilde geçirdim
10 gün sonra gittiğimde 8. haftadaydık kesem düzelmişti
çok zor bi süreç gerçekten inşallah sizin de düzelir dikkat edin ilaç verdiyse doktor düzenli kullanın beslenmenize özen gösterin inşallah düzelir o dönemde bende çok araştırdım genel olarak düzelmiş herkesin