Esma_nur34 Sağlıkla gelsin inşallah vala ben 39 olunca kesin artık doğmaz ne zaman doğacak gidip gelip söyleniyordum 39+6yken Hastaneye geldim 40+0 doğum yaptım içinizi ferah tutun rabbim o an o kadar güçlü bi kuvvet veriyor ki sadece bebeğinizin derdine giriyorsunuz sağ salim kucağınıza alırsınız 🙏💖