iremd-1798
Artık vergi getirmişler, yazın haziran temmuz ayında alışveriş yaptığımda ücrette kısıtlama ve vergi ödemesi yoktu. Geçenlerde bir daha yapacak oldum 1019 lira kısıtlama gelmiş. 1000 liraya kadar sepetimi azalttım bu seferde 800 liraya yakın vergi koydular ödeme 1800 tl civarı çıktı. Öyle olunda da ben de alışveriş yapmaktan vazgeçtim. Zaten iki katını ödeyeceksem ne gerek varki bir ay yurt dışından kargo beklemeye. Aşağı yukarı aynı fiyata buradan alınabiliyor zaten.