Sadeanne ay hayır yaa. Belki de öyledir yani aslında ama dediğim gibi dogum sancısı geldiğinde insan sadece bitmesine hemen doğmasına odaklanıyor o kontroller o kadar rahatsız edici olmuyo. Hatta şöyle söyliyim korkutmak olmasın ilk dogumumda açılmam cok yavastı ebe sürekli geldi vazelinlerle içeriyi yumuşattı, sıyırdı bişeler yaptı. Yapmasa daha uzun sürecekti belki de sezaryene gidecektim. Vr o bunları yaparken umurumda bile olmadı yani bir an önce bitsin dogsun kafasındaydım Kaş aldıramayacagım kadar canım tatlı. Yani yaparsınız altından kalkarsınızzz.