Guzelanne56 Esrakzly ismim 😁 çok ınatcı dedıgı dedık oluyorlar haberin olsun herkes bu huyumdan sıkayetcı bıseye gıcık olduysam ölsem de onu yapmam😁
Pinarkorkmazer Esrakzly bence güzel eşim de istedi ama ben koymadım anneannesinin ismiydi çok duygusal bir kadın 😅 ilk bebeğim annesinin adıydı bu bebeğime anneannesinin adını kıyamazdım😅