Ayın 21inde pik gördüm 23ünde çatlama 24de bidaha koyulaşmaya başlamıştı elimde testim bitti yapamadım bidaha bugün yumurta akı gibi şeffaf akıntım oldu yumurtlamayı bidaha mı görüyorum acaba? Daha önce hiç yumurta akı gibi akıntı fark etmemiştim bu akşam fark ettim sizce?