Zeynep6095 İlk dogumum 39+4 de olmuştu bu farklı oldu sizlerde durumlar nasıl 40 haftalık varmıı aramızda
RabiaK27 Zeynep6095 ilk kızım 39+6 da ikinci kızım 40+1de geldi canım benimde suni sancıyla doğum yaptım ikisinde de bakalım bu sefer nasıl olucak yeni öğrendim bende hamile olduğumu
Zeynep6095 Seymansk Aynıyızz benimde pazartesi randevum var😁🥹 peki açılma varmydı canım doktor dedimi hiç bizde başlatablrz dogumu diye
Zeynep6095 RabiaK27 hayırlı olsun canım salı günü doğum yaptım suni ile 4 buçuk saat sürdü doğumum 40+2de🥹