NilAsel Krasivyy 22+5 olduk bugün doktora gittim kontrole 10 kg almışım diyetisyene yönlendirdi doktorum😞 bebegin kilosuda 610 gram fakat benm gidişatın iyi olmadığını söyledi bebeği etkilemeden porsiyonları azaltacagim. Sizin nasıl
Hilallbayram Krasivyy bende 22+2 yim 7 kilo almışım :) dikkat edersek iyi olur tabi de nerdeee... kızlar bebişlerinizin hareketleri nasıl bu haftalarda benim sanki biraz yavaşladı gibi
ZeynepSemegirAkkurt 22+3 🥰 Oğluşumu bekliyorum şimdilik herkes yolunda gibi Perşembe günü detaylı ultrasona gideceğiz🤗
NilAsel ZeynepSemegirAkkurt doktor bir sey dedi mi peki size benim doktorum kontrollü gitmeliyiz dedi
NilAsel Eylldrnn 46 kilo ile hamile kaldım 56 kilo oldum . Tek avantaj düşük kilo ile başlamak ama com şaşırdım ki 27 yaşındayım şimdiye kadar 50 kiloyu bile göremedim
NilAsel Hilallbayram benim erkek ve daha güçlü daha belirgin dışarıdan video falan alıyorum artış var bizim hareketler de
Eylldrnn NilAsel aslında doktorlar zayıf hamile kalıp kilo aldığında pek bir şey demiyorlar da bilemedim her doktor farklıdır da tabi 🤷♀️
NilAsel Eylldrnn evet normalde doğuma kadar 13 kilo alman gerekirdi sen yolun yarışında 10 kilo aldım dedi😁
Esba2019 Krasivyy 21+3 haftalığız kızımla😍😍 Çookk şükür bir sıkıntımız yok tekmeleriyle geçiyor günlerim 😍❤
Eylldrnn NilAsel fazla takıp da strese girme abartılacak bir şeyin yok çok şükür bundan sonra ekmeğe hamur işlerine aşırı tatlı tüketmemeye bol su içmeye dikkat edersin olur biter 😂 evet sadece şukadarcıklara dikkat edeceğiz birlikte ne yapalım 🤷♀️
Hamide87 Bizde bugun 23 olduk cok sukur ama 2 gundur kasiklarimda tekme atiyo tekmeleri alt tarafimda hissediyorum normaldir insallah
ZeynepSemegirAkkurt Hamide87 bende alt tarafta hissediyorum bazen tam göbeğimin hizasında falan normal bence
Yagmur9833 Hamide87 benimkide kasiklarima vuruyor cunku kizim yan degil dik yatiyor ayaklar o yuzden kasiklara denk geliyo sninkide oyle olabilir basindan beri boyle kizim bas asagi yatiyodu hatta smdi donmus dik yatiyor bi yan yatmadi normal😅