Zg99 Kızlar grib oldum bi duşa gireyim dedim duştan çıktım sonra lavaboda girdim. Peçeteye silince koyu kahverengi ve sümüksü birsey geldi nişan sanırım dimi
Ebruuuliiiiiii Zg99 yaa postunuzu gördüm gelıyor mu yoksa hayırlı sonuçlar bende Burda durayım haber verin bize de mutlaka 🌸
Zg99 Vildanozhan ilk hamileliğim biraz panik yaptım sanırım 🙈 kanamam yok suyum falan da gelmedi. Biraz regl ağrısı gibi ağrım var doktora gitmeme gerek yok sanırım şuan dimi
Dilhun Zg99 nişanda 2 hafta sonra doğum yaptım. Sancı, su gelmesi vs bunları takip edin. Tıpa açılmış bundan sonrası ya Allah Bismillah 😄
Sila_aylin66 Zg99 inşallah sağ salim şekilde kucağınıza alırsınız ikimizde sağlıklı şekilde hayırlısıyla evinize dönün inşallah
Dilhun Zg99 suyunuz kanamanız yoksa akışına bırakın. Sancı zaten insanı uyutmuyor bile uyandırıyor. Anlarsınız dogum gelince :) Kolaylıkla, sağlıkla kavusun inşallah 😍
Zg99 Ebruuuliiiiiii nisanim geldi biraz ağrım var ama iyiyim henüz dr a gitmedim ağrım artarsa o şekilde gitmeyi düşünüyorum 🌸