Evlattt Arkadaşlar biraz önce acile gittim mide krambı yüzünden 29 haftalığım mide yanmam şimdiye kadar hiç olmadı ama krap giriyo bu iki oldu çok şiddetliysi geçmedi serum taktırdım panto taktık dediler kullanan var mı gebelikte