Be65tul merhaba kaç haftalık doğdu nasıl enfeksiyon olmuş antibiyotik falan kullandınız mı çok korkuyorum 9 aydır çekiyorum 1 tane daha yeni kanal yapıldı 3.4 kere anestezi aldım ama uyuşmuyor çok ağrılarım var 35 haftalığım artık ölüyorum bittim 3.4 tane parol içiyorum her gün