Alpmusts Madam27 sancı odası nasıl tek bir odada birkaç kişi sancımı cekiyor yoksa ayrı ayrı odalrı varmı
Alpmusts Madam27 ben 5 yıl önce medilife Bağcılar’da yapmıştım doğumumu ozaman orda sancı odasında 3 kişi cekiyodu sancı herkes aynı odada cok kötüydü burada kişi ye özel odası var yanında annen durabilir mi
Madam27 Alpmusts evet tabi herkesi ayrı odalara alıyolar odaya da erkek hariç refakatçi alıyolar annen durabilir mesela benim yanımda eltim ve yeğenim vardı doğum yaptktan snra servise alıyorlar ya o oda da kişiye özel oluyor
ilknurylmz Merhabalar bende Nur Cansu Yılmaza gidiyorum çok tatlı bir hanımefendi şimdilik doğumumu özelde istiyorum ama zaman ne gösterir bilmiyorum
Nurrr5 17532323 işte öyle.doktordan memnun kaldım da ebe hiç düzgün davranmadi gayet umursuz biseydi.