Merhabalar..
Geçen ay transferim oldu sonuç kimyasal ile sonuçlandı her ay 25 26 oldumu regl olurum fakat kimyasaldan ötürü 4 ekimde regl oldum şimdide kasıklarıma ağrı vuruyor yumurtluyomuyum yoksa adetmi olucam anlamıyorum.. Yada ne zaman regl olurum 🥺