Anne_adayi21 az once bi arkadasada yazdim canim 33 haftalikken acayip bi agrim vardi bu arada 2. Gebeligim geceden kotuydum aslinda nefesim flnda kesiliyodu sabah esim ise gttikkten snra cok agrim oldu kasiliyodum yatamiyodum kalkamiyodum kibirdayamiyodum resmen 1 saat fln cektim sonra hafifledi dedim uyim gecer cnku gece hic uyuyamamistim sonra uyudum hafifleyince oglen tekrar siddetlo bi agriyla uyandim 3 yasindaki oglumu aldim mecbur acile gttim alttan baktilar acilman yok dediler nstye soktular nstde bebegin harekwtlerinin olmadigini soyleyip bana serum verdiler sekeelo bi serummus sonra bebegim kipir kipir hareketlenmeye basladi burnumdan oksijen fln taktilar yani demem o ki en ufak bi sancida yalanci sancidir diyipte riske atmamak lazim ben gitmeseydim belki allah korusun bebegim suan benimle degildi suan 34 haftaligim sizinde dogumunuz gelmis eger sanci hissediyosaniz durmayin gidin ki iciniz rahat etsin uzun oldu anlatmak istedim hakkini helal et rabbim bi avazda kucagimiza almayi nasip etsin insallah