Merhaba. En son ki regl başlangıç tarihim 9 eylüldü.
8 ekim tarihinde kan testi verdiğimde beta hcg değerim 0,2; 16 ekimde verdiğimde de 79 çıktı. Doktor 2 gün sonra bir daha kan testi istedi. Değer bu sefer de 200 çıktı ve doktor kesemin daha oluşmadığını söyledi.
Uygulamaya baktığımda ise bugün ( beta hcg değerimin 200 çıkmasından 10 gün sonra) bebeğimin bezelye büyüklünde olduğunu söylüyor. Kafam çok karıştı yardımcı olur musun?