defnevedoruk Bat 26 yani bugün döngümün 29. son günü. döngümün 16si yumurtlama 17. günü çatlama gördüm. 4 gün önce yani döngümün 26. günü kan verdim negatif çıktı fakat bugün yaptığım test bes belli çizgi var, böyle birsey mümkün mü?
Ebrugunesss defnevedoruk artık testlere hiç güven olmuyor ya herks yanlış çıkıyor diyor özellikle artı med eğer kanda negatifse test hatalıdır muhtemelen
Bigsecret3 defnevedoruk prodoctor erken gebelik testi ise genelde kuruma çizgisi yalancı pozitif vs vermiyor belki geç döllenmedir
Ebrugunesss defnevedoruk geç döllenme olmuş desen yine de döllenmeden 10 gün sonra falan hcg salgılanıyormuş istersen yeniden kan ver
Beril16 defnevedoruk Testiniz pozitif. Kan testini 3-4 gün sonra tekrarlayın bence. Beta HCG 1.500 olduğunda keseyi görmek için doktora gidersiniz. Gebelik yoksa idrarınızda protein vardır.
defnevedoruk Bigsecret3 yani bugün yumurtlama sonrası 14 çatlama sonrası 13. gün 4 gün önce kan vermiştim işte
Mucize19 defnevedoruk ben de prodoctor ile öğrenmiştim ilk yaptığımda çok netti çizgi. Ve adet günümde yaptım. Ertesi gün tekrar yaptım yine net ve çift çizgi olumca hastaneye gittim 1789 beta çıktı kesinleşti şuan 5. Ayımızdayız kızımla 4 ay sonra Allah ım nasip ederse kucağıma alacam
TugceOrak defnevedoruk kuzum bu markanın yanlış sonuç verdiğini ben hiç duymadım. Ben bundan da silik çizgiyle öğrendim. Bir kaç gün sonra kan testini tekrarla istersen
Ayshababy defnevedoruk 16 yumurtlama günüyse 17 çatlama adet tarihin 30,31 ekim yumurtlamadan 5 gün kan verdin için yanlış olabiliyor yumurtlamadan 9,10 gün çıkma ihtimali var canım o yüzden sen tekrar kan ver bu testler bildim kadariyla yanıltmıyor
Bigsecret3 defnevedoruk insanın kafası karışıyor 😅benim de yanilmiyorsam yumurtlamanın 13 günü çıktı kanda da çıkmıştı o zaman ama 2 yumurtlamamda oldu sanirim
Ayshababy defnevedoruk kız 27 ekim oluyoz nasıl 14 gün oluyor ki 17 ekimde çatlama gorduyse çatlamadan 10 gün olmuyor mu
defnevedoruk babyylve_ prens_prenses_annesi Beril16 Mucize19 minikbebegim06 Dilhun Senamstf Zarifokur Ayshababy Bigsecret3 bu sabah ki testim de böyle kızlar
defnevedoruk Ayshababy 17 ekimde değil canım döndümün 17. gününde yani 12 ekimde pik 13 ekimde çatlama gördüm 23 ekimde kanda negatif cıktı
Senamstf Canım prodoctor ise pozitif bence 🥰 benim de 13 ü yumurtlama 14 ü çatlama oldu idrar testlerim hep negatif çıkıyor prodoctor kuruma çizgisi bile çıkarmıyor. Mutlaka kan ver şimdiden hayırlı olsun diyorum çünkü bence varr 💃🏻🥰
defnevedoruk Senamstf ya insallah çok teşekkür ederim 😍 Allah en kısa sürede sağlıklı bir şekilde size evlat nasıl etsin inşallah🙏