Kızlarcım selam. Şimdi şöyle anlatmak istiyorum dogumuma 2 hafta var ben 6. Hafta da hamileligimi ögrendigim de hemen gidip bu çatlak yağını almıştım daha 1 şişenin yarısına bile gelmiş degilim çünkü çatlamam olmadıkça sürmeyi aksattım ve baştan savma kullandım. Şu son 2 haftadır benim göbegim çıktı dogru düzgün bir göbüşe de sahip degilim. Hayatımın akışı biraz olagan seyrettigi için ne kendime ne evime vakit ayıramamıştım. Dolayısıyla çatladıgımı fark etmemişim. Yaklaşık 1 haftadır sabah akşam hatta bazen günde 1 defa BİO OİL kullandım. Ve gerçekten çok şaşırdım sonucuna sanırım doguma kadar kullanmaya devam edersem geçer bile. Ben çok memnun kaldım sizlere de tavsiye olsun denemenizi kesinlikle öneriyorum.🤍