ArasMom__ Arkadaşlar gebelik parası alan var mı varsa kaç ay ve ne kadar alınıyor? İlk gebeliğimde almıştım 600 tl gebelik parası diye gebeliğim sonlanmıştı artık bir kereye mahsus muydu bilmiyorum şuan ikinci gebeliğim tekrar gidip başvuracam