Kızlar ben 37. Haftaya gireceğim bebeğim 2 hafta önden gidiyor şu an 3.500 kilo.. Ünsilin kullanıyorum suyum fazla.. Kadın doğum doktoru perinatoloji bölümüne gönderdi bu hafta için sezeryan mı demek istedi yani soramadım da çok hastası vardı doğum planlaması yapılacakmış siz de hemen ertesine güne gün felan verir mi