Premsems Beybiimom Benımde kızım olacak Aybüke karar verdik, ipek ismi ni de çok beğeniyorum, başka gökçe, mihra, mercan isimleride hoşuma gidiyor
elifftth Benimde kiz cocugum olacak insallah “ Miray” düşünuyorum ama iki isim koymak istemiyorum ikincisine bende karar veremiyorum
Rbdrmx Beybiimom yaniii bir oğlum var adı İlhan kızım olursa ipek koymak istiyorum rabbim nasip ederse 🤲🏻🧡❤️😘