Yasdeniz canım tam anlamıyla beni anlatmışsın.Her şeyimiz aynı.Hiçbir şekilde açıklığım yokmuş yumuşama vs de yokmuş.Doktorum normal doğum yanlısı istersen bekleriz 41 lere kadar dedi.Ama hiçbir belirtim olmadığı için çok da ümitli konuşmadı.Ben de çok merak ediyorum bir anda hiç açıklık yokken açılmam başlar devamı gelir mi.Çok istiyordum normal doğum yapmayı 😔