Beybyi Kızlar burdan birbirimize haber verelim buralardan alış veriş yapanlar varsa bebek için . Ben en son 5 li yeni doğan set i aldım 200 TL ikili cam biberon aldım biri küçük biri büyük 110 TL dış kaşıyıcı 39 TL altlı üstlü pijama takım 89 TL zibinlar 49 TL dışarda bu fiyatların üstünde hatta herşey çok kaliteli görsel atacağım size
Ecemom_ Beybyi biberon zıbın diş kaşıyıcı biberon fırçası keçe organizer süt torbası göğüs pedi bunları bulmuştum aktüelde. Takım görmedim birmiş olabilir erkenden gitmek lazım alabilmek için. Aldığım ürünlerin kalitesini de beğendim
aslhnkrts9 Beybyi penye battaniyeleri , nohut battaniyesi , kapitone bebek yeleği vs gelirse sakın kaçırmayın benimde aklımda olsun yazarım yine kızımı onlarla büyütüyorum aşırı iyi çıktılar. Kızıma çok nadir diğer mağazalardan bişeyler almaya başladım
Beybyi Ecemom_ evet çok kalitelidir bende rast gele denk gelmiştim 03 ay zıbın da bulabilirsem çok güzel olur 😅
Beybyi aslhnkrts9 evet bende ürünleri kalitelerini beğeniyorum aldığım o 5 li set yumuşacık ve pamuklu hiç sert bı kumaşı yok çok beğendim
Beybyi Buglem_38 maalesef bazen aktüel ürün degilde öylesine geli veriyor hem çok uyguna hem de çok kaliteli ürünlerler ben öylesine denk gelip A101 den almıştım arada bı bakmak lazım sanırım
seyma0661 Beybyi bende A101’den 149tlye bunu aldım bugün. Biraz ince geldi iade etsem mi bilemedim sizce
Beybyi seyma0661 bı kişi bundan aldığını ve memnun olduğunu söylemişti biberon küvet seti ağız mendili emzirme önlüğü emzik zıbın hastane çıkış seti herşeyi çok güzel en gerekli olan şeyleri sadece almayı düşünüyorum mama önlüğü de vardı ama genelde setlerde olduğu için almamıştım mama kaşığı vardı almadım pişman oldum keşke alsaydın diye 2 li plastik idi 49 TL yeydi
glycnkrt Beybyi valla bimin babyco yazılı zıbınları rezalet zarf yaka olanından bahsediyorum. yakaları saldı ve bedenleri küçük kumaşı çok kalitesiz. ikinci bebeğime almadım ordan.