Ecemom_ tubavarlikk bende de oluyor şişme sürtünmedendşr diye düşünmüştüm. Ya da kuruluktan birkaç saat sonra iniyor şişliği
aycatutall6121 rumeysa_1c kuru olduğu için bendense kan geldi hiç endişe etmedim doktora da gitmedim ben bepantol sürdüm geçti