Tlyysf kreşe gönderin bence 3 yaş kreş için ideal. Evde siz ne kadar etkinlik yapsanızda kreşteki gibi olmaz , orda bir çok şeyi öğreniyorlar ve kendi yaş gruplarıyla sosyalleşiyorlar da. Hem sizde gün içinde ne öğreteyim ne etkinlik yapayım derdine düşmezsiniz akşam çocuğunuzla daha güzel vakit geçirebilirsiniz. Benim bebeğim daha bir aylık ama ben ücretsiz izinden sonra işe başladığımda kreşe göndereceğim.