Kızlar 40+1 olduk oğlumun keyfi yerinde doktor son 41 e kadar bekliycez dedi bu sırada çok hareketliyim ama yürüyüş bandında yürüyüş yapsam iyi gelir mi acaba ev işi eğil kalk yürü merdiven zaten yapıyorum ahududu yaprağı çayı içiyorum ama tık yok ne yapabilirim