Oylar misiniz lütfen 🤗
Mion üstte kalll
Mion Tek isim beğeniyorum o yüzden Kuzey. Çağan da tek başına çok güzel 🫶
rosatue teşekkürler cevabınız için 🩷
Çağan tek başına çok güzel 🌸
Zeynep3 🩵🩵🩵🩵
Oğlumuz olursa Kuzey koyucaz 2-3 yıl önce verdiğimiz bi karar bence çok güzel bir isimm🥰
Üstte kalll🩵🩵🩵
Mion sadece Çağan hoş geldi bana da 😇
Turkan35 teşekkürler fikrinizi belirttiğiniz için 🩵